10 Temmuz 2013 Çarşamba

Zümrüdüanka Yoldaşlığı'na

   Neden bu başlığı verdiğimi açıklayayım öncelikle... Umuyorum ki herkes Harry Potter'ı biliyordur. Gerek filmleriyle, gerek kitaplarıyla çok ünlenmiş, yazarı J.K. Rowling'e ''İngiltere'nin En Zengin Kadını'' unvanını vermiştir. Serinin beşinci kitabını olan Zümrüdüanka Yoldaşlığı'nı okuyorum şu anda. İki kitap daha olmasına karşın Potterhead* olmuş durumdayım. Olay akışıyla beni kendine bağlıyor bu kitap. Şu anda 696. sayfadayım ve bir kez bile sıkılmadım ki böylesine kalın bir kitapta bu etkiyi yaratmak zordur. Eğer okumadıysanız hemen buracıkta tavsiye ediyorum. En yakın kütüphaneye gidin ve Felsefe Taşı'na başlayın. Eğer satın almayı düşünüyorsanız da İnternet'ten alışverişi öneririm. Normalde satın alacağınız fiyatın altında  rakamları ödeyeceğinizi düşünüyorum...
   Satın almak demişken, aklıma dün yazdığım yayın geldi. Şu anda kendi bilgisayarımı rahat bir şekilde kullanıyorum. Bunun üzerine bu sabah bilgisayarıma Photoshop Cs4'ü yükledim. Evet, bence de Cs6'yı yüklemeliydim ama bilgisayarın yavaşlamasını istemiyor gibiyim.(Cs6 tam 10 GB) Üstelik Cs4 bana yeterli diye düşündüm. Cs4'ü yükleyince Deviantart'a üye olma fikri aklıma geldi. Zaten kendisini uzun süredir kullanıyordum. Bu vesileyle sitenin sakinleri arasına eklendim. Çok etkileyici şeyler gördüğümü söyleyebilirim. Mesela Bay Koca Bıyık:
Bunun yanında, aklımda çok önemli bir şey vardı: PNG Bu yüzden bir png paketi hazırladım. İçinde 11 png, 15 gif ve 1 de font var. Bu benim ilk denemem, bu yüzden pek de güzel olduğunu söyleyemem. Ama eğer olur da birileri kullanmak ister diye buraya da koyuyorum...

                                                   İNDİRMEK İÇİN TIKLA LÜTFEN




*Potterhead: Harry Potter hayranlarına verilen isim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder