10 Temmuz 2013 Çarşamba

Olması İstenenler ve Olanlar

Bugün, YouTube'da küçük bir araştırma yaptıktan sonra bloguma biraz renk katma fikri bana yakın geldi. Hemen bir başlık hazırladım. Herhalde blog için oldukça uygun..Olmasını istediğim oldu diyebilirim. En azından şimdilik. Çünkü hala blogda büyük eksiklikler var. Tabi bu tamamen kendimi geliştirmekle alakalı... Olması İstediklerim ve Olanlar. İşte.. Mesela Sun Melting Crayons yaparız ama bizimki çorbaya döner. Unutmadan; Sun Melting Crayons, mum boyaların güneşte eritilmesiyle yapılan bir resim. Bakınız:
 
Çok güzel değil mi? Aslında pek işe yaramıyor. Ama ben sanatın her dalını severim.. İçimde her zaman bir şeyler yapma isteği vardır. Hayal gücüm ve ben.... Bence hayat böyle daha güzel. Sanat demişken, müzik ile aranız nasıl? ben bayılırım kendisine. Müzik benim için hayatın anlamı bir nevi... Sorun şu ki 'En sevdiğin şarkı ne?' deseler donar kalırım. Sevdiğim o kadar çok şarkı var ki saymakla bitiremem...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder