9 Temmuz 2013 Salı

Merhabalar

Hepinize iyi günler, bayanlar, baylar. Tanıştırayım; ben, Dünyanın En Saçma İnsanı. Programım yok, düzenli değilim yani. Aslında daha çok bitkisel hayatta gibiyim. Sokakta mahmur mahmur dolaşırken beni görme olasılığınız yok. Ya da bir su parkında en yüksek kaydıraktan kaymaya yeltenirken sizi iteleyen o yabancı da olamam. Belki, o sınıfın bir köşesinde oturup kitap okuyan kız olablirim, şahsen ona bir şey diyemeyeceğim. Baktım, okulum -uzun bir- tatile girdi, Harry Potter'ı defalarca okumak dışında aklıma yapacak başka bir şey geldi, Supernatural'ı 2 defa bitirdim, GTA'da terör estirdim ve dolaylı bir yoldan buraya geldim. Burası aklıma eseni yazacağım, okuyanların da canını sıkacağım(zaten bi kere canı sıkılan okumaz ki, ben de okumam aslında) bir yer olacak ama aynı zamanda da yol üzerinde rastlayacağınız ilginçlikler malikanesi olarak da görebilirsiniz burayı. Belki birkaç fikir, belki de aklınıza takılan bir sorunun cevabını bulacaksınız. Şunu söylemek isterim ki bu blog açma fikri aklıma colorfuljelly sayesinde geldi. ''Supernatual hayranlarına ne denir?'' konulu Google araştırmam sırasında tesadüfen rastladığım kadim blog.(Kadim dediğime bakmayın 2012 blogu) Sonra yapılacak hiçbir şeyim olmadığını fark ettim. Şimdi buradayım. Hepinize:
 İYİ EĞLENCELER

1 yorum:

  1. EVET ! Hunter denir elbette ... Baştan sevdim bu blogu ben zaten supernaturalla ilgili bakınırken buldum. Ama niye yazmaya devam etmiyorsun ! Zaten en yakın iki dostum da üşengeç yoksa sen de mi öylesin :D

    YanıtlaSil