14 Şubat 2014 Cuma

Hush Hush Serisi 1. Kitap - Fısıltı Kitap Yorumu



Yüzüklerin Efendisi'ne bir süre ara verip, 'idolüm' diye tanımladığım arkadaşım Hasenem'in önerisiyle başladığım bir seri. İlk kitabını da hemencecik bitirdim! Teşekkürler Hasenem, bana bu güzel kitabı önerdiğin için. Ve iyi bir idol olduğun için tabii!

Genel Bilgiler
Orjinal Adı: hush hush
Yazarı: Becca Fitzpatrick
Sayfa Sayısı: 414
(bildiğiniz bestseller olmuş)

Arka Kapak Ne Diyor?
Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...

"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum...biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlemiş bir halde kaykılmış oturuyordu...
   Siyah gözleri beni adeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir örtü gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."

Aşk, Nora Grey'in planları arasında değildir. En yakın arkadaşı Vee'nin okuldaki erkeklerle ilgilenmesi için zorlamasına rağmen, Nora onlara hiçbir zaman özel bir ilgi duymamıştır. Ta ki Patch ortaya çıkana dek. Nora bunun yanlış olduğunu bilse de, ksyıtsız gülümsemesi ve onun içini görüyormuş gibi bakan gözleriyle Patch'in cazibesine kapılır.
Ancak bir dizi ürkütücü karşılaşmanın ardından, Nora artık kime güveneceğinden emin değildir. Patch görünüşe göre her yerdedir ve onun hakkında n yakın arkadaşlarından çok daha fazlasını biliyor gibidir. Nora onun kollarına atılmak ile arkasına bakmadan kaçıp saklanmak arasında kararsız kalmıştır. Bazı cevaplar ararken, kendini, Patch'in hissettirdiği herhangi bir şeyden çok daha huzursuz edici bir gerçekle burun buruna bulacaktır.
Nora, ölümsüzler ve kovulmuşlar arasında ezelden beri süregelen savaşın tam ortasındadır ve eninde sonunda bir taraf seçmek zorunda kalacaktır. Bu karar hayatına mal olacak olsa bile...

Ben Ne Diyorum?
Ben böyle kitapları çok okurum zaten. Ama bu melekler, şeytanlar ile ilgili okuduğum ilk kitaptı sanırım. Belli ki gençler için yazılmış bir kitap. Ben, kitabı genel olarak beğendim. Zaten kısacıktı, John Green'in kitapları gibi çabucak bitti. Hasenem, kitaplara aşık olmuş! Kitapçıya başka bir kitap almak için girmiş ama yazarının adını unutmuş. Sonra da, abisini arayıp kitap önerisi istemiş, ondan da hayır gelmeyince sinirlenip bu kitabı almış. İyi ki almışım, diyor. Çok güzel, diyor. Ben bu kadar bağlanmadım kitaba. En azından, ilk kitaba. İnternet'te de beğenmeyen çok kişi gördüm(okudum yani). Ama yine de, ilk kitap güzeldi. İçime işlemedi, tamam. Ya da çıldırıp ikinci kitabını almak için koşmadım. Ama güzeldi. Ah, tabi, sonu çok  iyiydi! Hatta kitabın kendisinden bile iyiydi. Bu yüzden alacağım yeni kitabı. Çünkü çok merak ediyorum...

Okuyanlar Ne Diyor?
Dediğim gibi, İnternet'te(Açıkçası, sadece D&R'da) yorumları okudum. Beğenmeyen, para israfı olduğunu düşünenler de var, gerçekten çok çok güzel olduğunu söyleyenler de(Mesela Hasenem). Zaten New York Times Bestseller olmuş.(şimdi yalancı olmayayım ama galiba öyleydi) Ama sizin için, biraz yorumcu yorumu buldum:(yorumcu yorumu?)

Okuyucuyu sarsan tüyler ürpertici bir roman... Nora'nın kötü çocuk Patch'le fırtınalı aşkı okurları kendilerinden geçirecek." 
-Publishers Weekly-
"Vampirlerden ve kurt adamlardan sıkılan gerilim ve aşk romanı hayranları Hush Hush serisini hemen benimseyecekler."
-Booklist-
"Sıra dışı bir aşk hikâyesi. Okurlar Fısıltıyı baştan sona yürekleri ağızlarında okuyacak."
-Falcata Times-
Puanım
Sonu çok güzeldi ama yine de bu puanın adil olduğunu düşünüyorum. 1 pusheen çok kötü, 5 pusheen çok iyi:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder